Saturday, February 17, 2007

ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ ειπε η μπαταρια στον κωλο της

8 comments:

Anonymous said...

σού αφήνω την τύχη μου, θα έχω επιτυχία; ;)

Anonymous said...

Για μα εχεις επιτυχια, αγαπητη σενσο θα πρεπει να δουλεψεις σκληρα,οπως εγω π.χ.Αν αρχισουμε ν αφηνουμε διαφορα πραγματα[οπως την τυχη του π.χ.] ο ενας στο blog του αλλου δεν μας βλεπω να προκοβουμε. Σ ευχαριστω για καλοσωρισμα.

Anonymous said...

Τι θα γίνει κυριε Kιlling Time ?
Θα γράψετε και κανα κείμενο ?
Βάλαμε μια γελοιαγραφία και ορίστε έχουμε Blog ??
Αντε μη γίνει εδω μέσα του Mητρόπουλου

El Greko said...

Ποιου Μητρόπουλου, εδώ για τύχη και μπαταρίες μιλάμε ... και κώλους. Μία ερώτηση, μαύρους ή λευκούς ...

Anonymous said...

γράψε τίποτα πρώτα, δούλεψε σκληρά λοιπόν και μετά ξαναμπες στα γνωστά blog και έτσι θα γίνεις διάσημος...κοιμήσου ανήσυχος......

Anonymous said...

Αγαπητό Ανωνυμο Κολακεύομαι που με προσεξες και μπηκες στον κοπο να με συμβουλεψεις.Προσπαθώ να `γραψω τιποτα`` αλλα δυσκολευομαι,ομως με σκληρη δουλεια και τις δικες σου πολυτιμες συμβουλες θα ξαναμπω στα γνωστα blogs και καποια στιγμη θα γινω κι εγω διασημος. Τοτε θα μπορω κι εγω να δινω συμβουλες σε αλλους[ανωνυμα φυσικα απο ταπεινοτητα.]

Anonymous said...

συμφωνούμε αγαπητέ killing time
το killing είναι το μικρό σου ε;
πότε γιορτάζει;

πάντως anyway καλά θα πας.....

Anonymous said...

α ρε Π.Ι.Π.Σ. σκίσαμε πάλι ;))

 
GreekBloggers.com